The Last Night.

Helluuu!! 

Idag har jag varit en äkta hemmafru.. haha! :) 

Jag och Bernt vaknade vid 10 tiden.. sen gick vi upp och åt frukost :)

När hjärtat sedan stack till jobb så satte jag igång o tvätta de sista inför resan.. :)

Sedan städa jag rundor i hela lägenheten och fick mig ett ryck och rensa i ett av rummen.. :D hehe!

Nu ikväll jag strykt tvätt o ätit middag med Bernt :) hihi. 

Ska fortsätta packa lite till nu.. sen blir det filmmys med babe o så.. hihi.
Imorgonbitti sticker vi till Kreta!!!!! :D Så uppdateringen lär bli noll.. men så är det. 

Har precis pratat klart med min fina syster i telefon också.. hihi! ♥
Hon är bara bäst.. helt klart!!

menmen.. nu kallar bernt på mig.. vi höres :) Ha en fin vecka.. för det tänker jag ha! ;) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback