nyklippt och nyslingad.

hey.

Idag, eller inatt rättare sagt sov jag riktigt kasst.. usch!
Är väl för många bollar i luften nu.. aja, ett senare problem.

Idag har jag först jobbat, 7-15.
Sedan åkte jag hem och bara tog det lugnt.

Vid 6 tiden körde mamma mig till sandra
Så åt vi och snacka skit bara, hihi.

Sedan slinga hon mitt hår samt klippte det.. hihi.
Blev urnöjd, tack darling!

Vid halv 11 stack jag hem och var hemma strax efter 11.

& nu sitter jag här bara, nördar på msn och sådär.
Borde lagt mig redan med tanke på att jag börjar jobba om 7 timmar.. blä!

Aja, slutar redan 12 imorgon så jag ska sova bort HELA dagen.. lala! :D

menmen, nu ska jag fortsätta prata med norge.. :) hihi.

Sweet dreams!

/ Lillanilla.           baby you are my light on fire '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback