febrig och snuvig.

Tjabba.

Nu var det måndag och det är en ny vecka. :)

Mådde rent ut sagt s k i t imorse.. febrig och snuvg :( usch&tvi.

Så jag har tillbringat dagen i min säng och bara slappat isönder.
Det behövdes. :) Mår mycket bättre nu dock, men de blir en vilodag från jobb imorrn med. :)

Har precis kollat klart på 2,5 men.. haha, lätt bästa :D efter vänner då, lala.

Nu ligger jag här i sängen.. har riktigt tråkigt och är riktigt trött.
Inte trött, men sliten i kroppen.. hoppas bara inte jag börjar bli riktigt sjuk :( blää!

Veckan då, den bjuds på jobb, träning och klipptid hos sandra.
Vet dock inte hur jag ska klippa det, menmen :D haha.

aja, nu avrundar jag iallafall.. nattinatti.

/ Lillanilla.                    standing strong '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback