Underbara Norge.

Heej.

Mjaa, i lørdagskvæll åt vi middag hos martin och sofia, jættemysigt var det.
Sedan lira vi buzz och såg film och sådær bara.. tack før en underbar kvæll ♥

& igår, vaknade jag nær Bernt kom hem från træningen.. helt død jag var, haha.
Sen morna vi oss i sængen och bara tog det lungt.

Sedan under dagen var det planerat att vi skulle sticka och se fotboll på stadion..
Men vædret svek oss dock.. det regna HELA tiden under hela dagen.. helt sjukt.

Aja, senare på kvællen øverraska Bernt mig med ljus, vin och middag..
Allt var helt underbart.. jag tycker om dig jættemycket, du ær bæst! ♥

Senare tog vi det bara lugnt hela kvællen.. såg film och bara møs :)

& Idag, vaknade jag brevid min babe.. underbart!
Sedan børjade vi stæda lite i lægenheten och fixade frukost. :)

Vid 4 stack Bernt ivæg och jobba och han kommer hem om lite mer æn 1 timme.. hihi.

& ikvæll ska vi bara ha en redig myskvæll med film och godis och sådant gott.. lala. :)

Jag ælskar verkligen livet i Norge.. allt ær helt perfekt.
Dock finns det ju saker man saker hemifrån.. mina vænner, dom riktiga vænnerna.
Ni ær underbara, tack før allt stød! ♥

menmen.. nu ska jag avrunda hær før att hoppa in i duschen.. vi hørs!

/ Lillanilla.                     i'm forever yours


Kommentarer
Postat av: malin syster

saknar dig men skönt du är lycklig o har det bra i norge det är viktigast för mig att du är lycklig <3

2009-10-27 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback