Söndag.

Hellooo!

Igår hade jag en jättemysig kväll med gummsi och måsen

& idag har jag varit iväg och godkänt syrrans nya hus..
Gulligt var det verkligen :)

Senare nu ikväll har jag inte gjort något speciellt.. bara tagit det lugnt.
Haft så ont i magen hela kvällen.. fanfanfan.. inte nu igen :'(

Dags att gå till farbror doktorn imorgon och se vad det är.. fan!!

Nu sitter jag här och pratar med min älskling iallafall.. mår bättre utav det.
Du är bäst.. tack för att du är du ♥

Annars då.. doktorn imorgon somsagt sedan fika med caroline
Om jag inte har för ont dvs.. usch!!

Aja, nu ska jag slänga mig i sängen för jag orkar inte sitta här mer.. bläää!

/ Lillanilla.             maybe if you turn around and prove to me it's real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback