Blä på regn.

Tjenixen!

Idag, vaknade jag när mamma väckte mig vid halv 8.
& då vart jag riktigt pigg faktiskt, sjukt skönt :)
Och för första gången på länge känner jag mig lycklig, jättelycklig.
Det är verkligen en helt underbar känsla får jag tala om. 

Därefter gjorde jag vid en god frukost sen fixade jag mig & stack till jobb.
Började 9 idag och sluta halv 6.

Efter jobb, kom mamma och hämta mig sen körde vi och handla :)

& under kvällens gång har jag bara tagit det lugnt & kollat på vänner, LOVE!
Skulle ha myst med caroline ikväll men ingen av oss orka :) lala. ♥

Imorgon då.. så blir det jobb, 9-17.. & om vädret blir fint så blir det sommarfest.
Usch.. blä på regn.. vill ha soool!

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv sen sussa, nattinatti.

/ Lillanilla.                      i'm sooo happy :D


Kommentarer
Postat av: Malle

varför är du så lycklig då :-)

2009-06-10 @ 07:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback