Äntligen helg!

HOLA.

Idag är det fredag & det är fantamaj äntligen helg!

Idag har jag jobbat som vanligt.. mellan 9-halv6.
Sen begav jag mig hemåt, duscha & fixa mig och sådär.

Åt sedan god middag med la familia.. hihi.
Därefter kom johanna hit så körde vi ner och handla. :)

Sedan körde vi hem till mig igen och fixade lite inför vår filmkväll.

Vi har sett 2 filmer idag.. en skräckis; The Messengers.
& en riiiktigt bra film jag fick låna av cornelia som hette Jakten på lycka.
Både vart skitbra.. verkligen. & ja, tårarna rann till den andra filmen.. haha.

MEN IAF, nu har johanna precis åkt hem och jag ska strax hoppa i säng.
Det ska verkligen bli så jäkla skönt att sova uuuut imorgon.. enormt.
Ska inte ställa klockan eller något förrens till måndag, vilket är uunderbart!

Dom senaste två dagarna på jobb har varit krävande, vääldigt.
Men tack vare matilda så fick vi det att fungera.. love you babumba! ♥

Imorgon då, då är det midsommarafton. :)
Är mycket på g faktiskt.. fest i höllviken eller äta och mysa med tjejerna?
Jag tvivlar pga min hals.. jag har verkligen så pass ont nu att jag knappt kan äta..
& ja, det suger verkligen rejält mycket eftersom det är midsommar och allt :(
Såja, vi får se vart det bär av imorgon faktiskt.. hoppas iaf ni får en trevlig midsommar. :)

Nu, ska jag somsagt hoppa i säng.. ner och borsta tänderna och sådär först dock, naatii.

/ Lillanilla.              jag har förövrigt världens finaste vänner. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst=) Glad midsommar älskis..PUSSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback