10timmarspass.

Hejhopp.

Idag, vaknade jag vid halv 8.. skönt med sovmorgon. :)
Gick upp, fixade mig och sådär sen åkte jag till jobb.

Började halv 9 idag & sluta 17.
Därefter gick jag ner till malmborgs och handla sen tillbax till jobb.
Eftersom vi skulle ha sommarfest för de stora barnen som slutar om 2 veckor.

Så jag jobbade extra mellan18-20 idag, vilket slutad med ett 10timmarspass.
Och jag kan säga att jag var dödligt trött när jag landa hemma strax innan 9.

Hann iaf se de sista 10 utav sverige-maltamatchen.. & vilket avslut!
Zlatan, kung som vanligt.. bästa kaptenen dessutom! Nu tar vi oss till VM!

Men iaf, nu sitter jag här.. precis tryckt i mig grönsaker&dippa.. mums! :)
Snart blir det sängen då det är jobb imorrn igen.. 8-16.
Sen ska jag bara hem och ta det jäävligt lugnt.. sjukt trött ju, haha.

menmen, annars har det inte hänt för mycket.
jag&carro har börjat snacka lite om att ta en liten trip inom sverige i sommar..
bara hon och jag liksom.. för att fira vår 3åriga & även livslånga vänskap. ♥
Så vi får se vart det bär av.. göteborg eller stockholm är på kartan.. mjjauu!

& matilda, tack för du alltid finns.. du är underbar! ♥

men iaf, sängen var det ja.. godnatt gott golk.

/ Lillanilla.                         I wish you never looked at me that way ' 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw lilla gumman, im happpy happy happy för att du jobbar så mycket nu innan jag slutar <3

Postat av: pernilla

det är jag också hjärtat. <3

2009-06-14 @ 22:45:15
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback