Monday it is.

Tjenixen.

Då vart det måndag igen.. usch, drygt!

Imorse, vaknade jag vid halv 7 tiden.. riktigt död.
ÄLSKAR att sova.. men ack nej!

Åkte iväg till jobb, börja halv 8.. sen sluta jag halv 4. :)
Därefter åkte jag direkt hem.

Sen la jag mig framför tvn med en fruktallrik och såg på vänner, lovely.

& ikväll kom även johanna hit och snacka lite :)
hon lever ju veerkligen i förnekelse den kvinnan, HAH.

Dags och insé fakta gumman lilla.. lala.


Sen har jag även passat mina systerbarn en stund ikväll. :)

& nu sitter jag här, ska strax hoppa i säng då jag börjar halv 7 imorgonbitti.
Fast, jag slutar iförsig tidigt.. wiho! :D

STOORT grattis & lycka till, till min kusin som fick sin son idag.. hihi.
Ännu en liten bebbe i ludbergsläkten.. love it!

Menmen, sängen vart det ja!

/ Lillanilla.                  when love take's over...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback