Söndagkväll..

Hallåja!

Då var det Söndag.. ångestsöndag för min del av många anlednigar..

Anyway, igår så kom först Johanna hit.. så chillade vi bara och sådär.
Sedan kom även Caroline och då sjöng vi massa singstar och spela buzz! :D

Hade riktigt roligt.. även ifall jag var sämst i världen på buzz.. haha! ;)

Vid halv 12 eller något svek Caroline oss och stack hem.. sen såg jag och johanna film.
Super 8, hette den.. galet sännande fast dock sjuk film!

Lite senare kom även Nemo förbi med kvällsmat aka Donkis ♥
Vilket satt som en fläskläpp.. hehe!

Vid 2 stack johanna och nemo hemåt och då ringde bernt och sa gonatt sen däcka jag gott :)

Nu är förresten Bernt i Fjällen.. & GUD så avvis jag är :( Jag vill ocksååå åka skiiidooooor!! :(

Aja, ikväll blir det bara mys för min del här himma.. sängen, popcorn och en bra film.

Hoppas ni har en mysig söndagskväll mina vänner.. det förtjänar ni.

/ Lillanilla.                       show no love, love will get you killed '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback