Ledig dag.

Tjingeling.

Idag var jag ledig så då passade jag på att sova ut. vilket jag självklart gjorde :D

Sen har jag städat undan lite på rummet och så också idag. Skönt :)

Ikväll har jag tränat fotboll, gick brao.
Är dock trött som fan i benen nu.. men har fått bra konditionsövning idag så jag är nöjd! :D

Och sen jag har även kollat Idol och Intermatchen idag.
Zlatan, min gud.. finns ingen porrigare alltså! Fiiifan :D

Och nu har jag precis duschat och ska snart hoppa i säng.
Är så skönt att krypa ner i sängen som är nybäddad när man är nyduschad.. iih! :D myspys!

Att du reagerade som du gjorde igår är helt ofattbart i mina ögon.
Du har ingenting att bli sur över och ändå ber du mig fara och flyga.
och även min vänskap? Att du inte klarar av att acceptera att det endast finns vänskap mellan dig&mig,
är ditt problem, inte mitt! Så håll dina dampanfall och allt du har för dig själv i fortsättningen för jag har fått nog av dem!
Du är bara extremt pinsam när du håller på såhär och om du inte förstår det själv så tycker jag synd om dig.
Så tyvärr, men visst.. vill du att jag ska fara och flyga och även ta min vänskap med mig så gärna. Tack & hej!

Och dessutom var det extremt skönt att få ha pratat ut och rensat luften mellan dig och mig Malin.
Nu förstår vi ju iallafall varandra, och det känns jätteskönt somsagt. Så, Tack för din ärlighet.
Den uppskattas verkligen, så sällan man får höra på en sådan ärlighet från folk. :)
Nu är det nya tider som gäller, ellerhur? :D

Nuu, ska jag iaf bädda ner mig strax för imorgon är det tandläkarbesök och lite sånt.
Och imorgonkväll är det kickoff på riktigt.. för då börjar hockeysäsongen!! :D Oh, underbart.

But hey, sleep tight! :)

/ Lillanilla.          The good days are jet to come...


Kommentarer
Postat av: Malin

ja de var verkligen skönt :)

allting lagt på hyllan.

som sagt, dags för nya tider =D mahah.

2008-09-16 @ 23:55:41
Postat av: Pernilla

HELL YEAH! :D muhaha!

Postat av: Anonym

varför tog du bort ett inlägg. onödigt..

2008-09-17 @ 00:41:38
Postat av: Pernilla

varför bryr du dig?

2008-09-17 @ 01:06:28
URL: http://lillanillas.blogg.se/
Postat av: nicole

Ja dem är verkligen jättefina! :)

2008-09-17 @ 09:00:09
URL: http://mendoza.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kolla in min hemsida om församligen som pågår för Maddeleine. Vi gick estet musik ihop och nu vill alla vänner göra någon skillnad! Snälla, hjälp oss att skänka en slant till cancerforskningen! (Sprid gärna detta vidare)

2008-09-18 @ 07:58:05
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback