UTGÅNG.

Hejsan.

Idag, vaknade jag vid 12 eller nått.. lagom död.
Men det var SÅ SKÖNT att få sova ut :)

Sen idag har det varit en helt klart " uppochnerdag. " hemskt, men sant.
Därav jag nyss tog mig en powernap, hehe!

& sen har tjejerna ringt och tjaaaatat isönnnder mig hela dagen att följa med ut.
Så nu, har jag blivit övertalad.. haha! :) Så snart kommer sofia&jennifer hit, sen drar vi till Limhamn.

Och i Limhamn, blir det förfest hos Kevin.. Paulas pojkvän :)
Sen blirre Slagt, eller tåguftsaken.. haha!

Och troligtvis nanna hos Dennis inatt.. var tomt i sängen under powernapen.. :(

menmen, nu måste jag välja en outfit inför kväll.. ha det fett najs!

/ Lillanilla.          tjejer, ni är bästbästbäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback