081103

Tjaa.

Idag sov jag till 12, var riktigt skönt att sova ut faktiskt. :)
Sen gick jag ner och fixade lite och sådär och sen ringde Rebecca.

Så hade vi lite updatesamtal, älskar dem!
Hon är underbar den människan, Tack för att du är du. ♥

Hoppade sedan in i duschen och fixade mig, och sen stack jag in till stan med Mamma.
Blev lite shoppshopp, såklart. ^^ Handlade b.la nya fotbollskor, indoors! Överfina :D

Påvägen hem från stan handlade vi snabbmat med oss hem, mumms!
Sen la jag mig i sängen och kollade på Vänner, kärlek!

& nu sitter jag här och nördar mig, har inget annat bättre för mig så. ^^

Imorgon ska jag jobba, 9 - 18.
Döööda mig, men fina pengar så jag gillar läget!
Sen blirre förhoppningsvis så resten av veckan också.

Men nu ska jag återgå till msn, sen blir det snart bingen så man orkar komma upp imorgon.

/ Lillanilla.           Ibland står det man väntat på rakt framför näsan på en....

.


Kommentarer
Postat av: penisakuten

i would still tapp that ass.! and u know it!

2008-11-03 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback