Söndag.

Tjoho.

Igårkväll kom Jennifer hit vid sju tiden.. så tog vi det bara lugnt. :)

Såg Hairspray.. & den var sjukt bra! :D
Riktigt bra låtar.. och Zac Efron var ju även med i filmen, shiiit! :D

Vid 10 tiden kom Pierre&Amir också hit..
Så " såg " vi en annan film, en skräckis!

Ingen av oss vågade knappt titta.. helt sjukt!
Men mysigt var det.. hihi :)

Och Pierres lilla fruktskål var skitsöt :D
Och värst vad den försvann snabbt ;) hahaha!

Vid halv 2 tiden stack folket hem.. och då nörda jag mig lite vid datan.
Sen däcka jag rätt snabbt..

& vem FAN var idioten som ringde med dolt nummer till mig kl 5 imorse!!!??

Iallafall, idag vaknade jag vid 1 tiden.. lagom utvilad! :D
Sen berätta Mamma att Pappas bästa väns fru gick bort imorse..
Hemskt, verkligen hemskt!
Har kännt henne sen jag var liten och detta kommer bli svårt att förstå..

Så det blir ingen hockey för mig idag.. av många anledningar.
hae bara varit pricken över i:et för dagen att sticka dit, så nejtack.

Istället kommer Jennifer hit och myser :)
Kollar matchen på tvn istället.

För ikväll är det nilla&jenni

& Pierre aka Herr P, förlåt igen en miljon gånger! ♥

Nina, vad skulle jag gjort utan dig?
Du är min ängel och jag älskar dig. ♥

Nu ska jag iallafall gå ner och ta nått äta..
eftersom jag håller på att dö av hunger!!

/ Lillanilla.                       this moment..

image295

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skulle jag gjort utan dig? (L)

Postat av: Pernilla

Det ska du aldrig behöva ta reda på! (L)

2008-03-23 @ 15:24:12
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Anonym

schyssta lökar (H)

2008-03-23 @ 17:09:16
Postat av: Anonym

Pernilla aka "Hyllan" Lundberg xD

2008-03-23 @ 17:10:58
Postat av: Mr p !

Jag kollade på filmen hela tiden btw!!!

2008-03-23 @ 17:30:03
Postat av: asaandra

så vacker bild härtat!

2008-03-25 @ 12:46:12
URL: http://asaandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback