lite runder överallt..

tjaa!

Idag vaknade jag av att min syster ringer och väcker mig, och meddelar mig om att jag ska jobba imorgon.
Najs! :)

Sen gick jag upp och duschade och gjorde mig iordning.. :)
Käkade lite, och sen stack jag in till stan och träffade Sandra Knoth.
Riktigt längesen, men jättekul och träffa dig igen snäckan! Får vi göra om snart :)

Efter en lång fika med henne.. så åkte jag vidare till Jägersro, träffa min andra Sandra där.
Handlade lite, sen gick vi och käkade! :)

Och sen åkte vi hem till mig.
Chillade bara och snackade lite skit, sen vid halv 10 stack Sandra hem. :)

Och sen dess har jag hunnit packa, haft terapitalk med Caroline
Och sen nu sitter jag här.. ^^

Mamma ringde även under dagen och berätta om alla sjuka saker som hade hänt i Malmö idag..
Och sedan i Oxie, :S Alltså, vart fan är samhället påväg?! Man blir ju fan rädd på riktigt.. helt sjukt!

Ska snart hoppa i bingen faktiskt.. lagom trött. + att min hals inte är hundra än! :(
Jobb imorgon somsagt.. 07.30-15.30..

Sen vidare hem till Rebecca, den lilla pinglan! :)

Nu ska jag iallafall bege mig!

take care.

/ Lillanilla.                             vilket sjukt  jävla samhälle vi lever i.. :S

image271

Kommentarer
Postat av: thomsen

ooom vi var ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback