En uppdattering..

Heey!

Såhär på Måndagkvällen känner jag att det krävsen liten uppdattering..
Speciellt i det här tråkiga vädret vi har idag. :(
Vad är oddsen ientligen? Igår, var det så varmt att jag kunde använda väst!
Och idag, är det snöstorm och gud vet vad.. så tråkigt!

Så idag har jag tillbringat min dag inomhus.. ätiti god middag med Pappa.
Och legat i sängen och sett en massa O.C avsnitt samt Vänner.
Även haft en terapitalk med Sandra, thanks babe. ♥

Nu kom Mamma precis hem, hon har också varit och byggt på sina naglar idag.
Även dom blev skitsnygga! :) Dock, så har jag redan tappat 2 av mina.. kaasst!
Så hon fixade en ny tid till mig dit på Torsdag.. och det var t.om gratis!
Haha, tur för dem alltså! ;)

& imorgon, blir det jobb.. fina pengar, lalal. :D

Sen på Onsdag blir det match.. Kvalseriepremiär, underbart!
Middag och mys hos Caroline först, såklart. Min ängel! ♥

& torsdag, påbyggningen av naglarna, och lite mys med Sandra.

Sen på fredag är det bortamatch i Ängelholm..
dags och visa vem som bestämmer nu vaa ;) Kom igen Miiiif!

Appropå Caroline, så sitter jag och smsar med henne nu..
There is just one thing I need to say; I LOOOOVE YOOOU LIKE CRAZY! :)

Annars så gör jag inget speciellt just nu..
Sitter och pratar med Herr P, som jag väljer och kalla honom imellanåt.. på msn :)

Herr P: I'm a sugerpie.. EAT ME!!
Jag:  Hahaha, fan vad söt du e! :D

Det måste nog va dagens kommentar skulle jag tro..
Somsagt, sveriges sötaste! ♥

Och nu har jag fått en liide fettish att jag vill ha en ny telefon.. igen!
Haha, köpte den jag har nu i augusti förra året.. MEN.. ni som känner mig,
vet precis hur jag fungerar och att jag alltså tröttnar väldigt lätt på mina telefoner..
But hey, that's me!

Så iaf, hjälp mig att välja..

 

Nu känner jag att jag har skrivit av mig lite iallafall, för er som tjatat på mig! :P

/ Lillanilla.                      me myself and I.        

image286

Kommentarer
Postat av: Mr p!

(L)!

2008-03-17 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback