Det har hänt mycket.

tjena!

Sådär ja, nu e man back on track igen.
Var en helsjuk bakisdag man upplevde igår. :P

Men, nu ska jag ta det från början så ni förstår någerlunda iaf. ^^

I Onsdags, började dagen med att jag tog de lugnt hela dan typ.
Vid 2 tiden gick jag ner till pizzerian med sandra och åt. MUMS!
Sen kom även några typer ner och sa hej och hejdå till oss & åkte till stranden. ^^

Sen gick jag&sandra hem till mig..
Så duschade jag och gjorde mig iordning.
Vid halv 5 tiden tog jag bussen in till stan & hem till Caroline. ♥

Sen blev det fixpix där hemma och sedan en fördrink, såklart! :D

.. Vidare upp till stan och träffade mattias, jimmy och micke.
Skulle ju kolla någon av pubarna om där var plats för oss till matchen.. men icke.

Ellerja, vi hittade ett par sjukt bra platser inne på MellowYellow..
Men sen när vi skulle beställa så fick vi inte det för vi var inte 23+!?
& då blev vi allihopa så lacka så vi gick upp till Mölleplatsen och såg matchen där istället.

Var väl helt okej.. jag&caroline gick och satte oss brevid några killar och såg matchen perfa! :D
Dock, var matchen en stor besvikelse.. Riktigt dålig insats av samtliga.. faktiskt.
Extremt tråkigt att Sverige åkte ur och saken gjorde inte det bättre att Portugal även åkte ut igår. =/
Aja, det tar vi sen.

Hur som helst, så efter matchen begav vi oss vidare upp mot Lillatorg.
Iallafall jag&caroline. ♥

Gick in och satte oss på La Grappa, där vi sedan träffade Putte och några av hans vänner.
Haha, sjuka människor.. verkligen. :P

Vid halv 1 begav vi oss vidare mot Etagé.
Och den första personen vi möter när vi kommer upp från trappan är den största slynan själv;
Paula! Som även tog en jävla massa pic's på oss.. aja :D

Sen var kvällen minst sagt igång.. träffade mer o mer folk som man kände! :D
Riktigt kul alltså!

& dansgolvet var ju det bästa.. fyfan :D
var väldigt längesen jag hade så roligt.. & du gjorde verkligen min kväll Caroline! :)

Stötte även på Klågerupsfolket, och det var för jävla längesen alltså.
Men riktigt kul och se er igen :)

Vid halv 4, kände dock jag&caroline att vi fått nog.. så vi begav oss hemåt.
I en dyr jäövla taxi. Shit, aldrig vatt med om nått liknande.. men visst!

Och helt plötsligt i själva taxituren ser jag på min fot att jag har typ 3 glasbitar där. :S
Hur fan är det möjligt liksom? fattade noll kan jag meddela..
Och det gjorde inte liiiite ont att dra ur dom heller, fiiifan!

Aja, när vi väl var hemma hos Caroline så däcka vi typ direkt.. fyfan.
Båda var verkligen helt slut.. :D Men det e ju så det ska va'!

& igår, vaknade vi vid kvart över elva typ..
Och till saken hör det att Caroline sa innan vi la oss att vi får inte sova längre än halv 12.
Så kvart över elva fick jag draaaa upp henne ur sängen.. typ :D haha. Sagt är sagt hjärtat! ;)

Sen tog vi det bara lugnt under förmiddagen.. käkade frulle o latade oss mest :D
Efter 1 nångång kom Mamma och hämtade mig. :) Sen däcka jag direkt igen när jag kom hem.

Hahah, sen väckte Mamma mig igen vid 5 tiden.
För då skulel jag helt plöstligt upp och fixa mig för att åka och träna.
Det var ju ingen hit direkt.. fyfan :P Mådde bokstavligtalat s k i t ! menmen.

Stack iaf och träna, ( imponerad av mig själv. ^^ )
Hade en bra träning, dock i regnet.. usch, haatar att träna i regn. USCH!

Efter träningen stack jag hem och duscha och käka typ.
Sen kom Sandra hit :) Med lite godsaker förstås ;)

Sen såg vi fotbollen, Portugal - Tyskland.
Trist som fan att Portugal åkte ur, för dom kämpade verkligen in i det sista!
Och Ronaldo, där snackar vi perfection. Fyfan, helt underbar!

Aja.

Efter Sanda hade gått hem däcka jag typ dirr.
Var enoormt sliten.

& idag vaknade jag vid 11.. usch, jävla pollen säger jag bara!
hatar verkligen det.. man mår verkligen skit om nätterna. :(

Så nu har jag skickat iväg min kära lilla mamma och handla nya pollentabletter till mig.
Så får vi hoppas att man kommer må lite bättre sen.. palla må skit på midsommar liksom?
Nej usch! 

Men, som sagt.. det har hänt mycket. :D Men det e så det ska va'! :D

Ikväll, är det somsagt Midsommar och det ska firas med släktmiddag hos min faster.
Kommer säkert bli hur mysigt som helst :)
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. :D

Nu, ska jag iallafall slänga mig i sängen och se om där finns nått på tvn.

Trevlig Midsommar allihopa
& ät nu mycket jordgubbar.. ;)

/ Lillanilla.    det är dags för dig att ta itu med sanningen istället för att fly från den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback