Kusinträff & släktkalas.

Hallåja!

Sådär, nu var denna helgen över.. och den har varit den bästa på läänge! :)
Ska ta det från början så ni får en ordentlig bild på det hela ^^

I fredags åkte jag in till stan och fick mina naglar fixade, finfint :)
Sen begav jag mig till Mobilia och träffa Malin, så gick vi där en stund..
Fram tills Daniel&Peter kom och hämtade oss :)

Sen körde vi vidare mot Ystad/Lödrup. :)
Där kusinträffen skulle hållas hemma hos min gudmor som även är min kusin :)

Alla kusinerna var redan komna när vi landade typ :D
Så drickan kom fram och sedan började " dom äldre " fixa med grillen :D
Medans vi yngre ;) ...spelade fotboll :D hihi.

Sedan blev det iaf käk och så.. myspys :)
Hela kusinträffen var helt klart lyckad, absolut!

Sen fick jag en present också, alltid lika glad blir man ju då ^^
Fick present från min gudmor imed hon redan hade planer igår ( när släkten skulle fira mig. )
menmen :)

Vid 11 tiden, tog iaf jag och malin tåget hem. skulle upp tidigt dagen efter så :)

Men tack iaf allihopa för en mycket trevlig kväll utan våra föräldrar :D Haha.
Ser fram emot nästa träff :D Hihi.

Iaf, igår.. så vaknade jag vid 10 tiden Bex ringde o väckte mig. ^^
Sen gick jag ner och åt en god frulle :D wammi!
Sen ringde jag och väckte Caroline. ♥ hihi.

Under dagen fixade jag mitt rum o så, städade o så.. :)
Sen hjälpte jag till och fixa inför kvällen i lokalen med mamma och pappa :)

Vid 1 tiden kom Bex hit, så hade vi ett litet update samtal :)
Sen gick vi ner och åt kebab, vi är ju inte smala liksom :D haha!

Sen vid 3 tiden hoppade vi in i duschen och började fixa oss typ :)
Sen vid 6 började gästerna rulla in.. mycket trevligt.

Fick en maaaassa fint.. orkar dock nt rabbla upp allt.
Men den bästa presten var den jag fick av mamma&pappa.
EN BÄRBARDATA! :D Fyfan vad jag grät.. hela sjukt :D Tack och åter tusen ggr tack!! ♥

Sen vid 9 tiden på kvällen står Sandra&Jennifer i dörren.. som har varit bortresta i en vecka.
Och då grät jag igen.. fybubblan vad jag saknat er tjejer!
Otrooligt skönt att ha er hemma igen ska ni veta, looove you mucho! :)

Sen vid 11 kom även Micke, Jimmy och Jonas hit. :)
Drack o så, sedan tog vi taxi in till Slagt.

Dock gick jag&caroline in själva och hade en riktig girligrilinight :D
Fyfaaan vad kul vi hade gumman! Dock bortsett från en tråkig händelse, förlåt igen!! ♥

Sen träffa vi grabbarna igen där inne imellanåt.

Men hela kvällen och natten var den bästa på länge! Fyfaan!
Och det är tack vare min bästa kompis i heela världen; Caroline Årzén!
Hon är den bääästa som finns, om ni bara visste! JAG ÄLSKAR DIG GUMMS! ♥

Sen träffade man även på en jäävla massa gamla barndomsvänner från augustenborg..
Jättekul, verkligen :D Hihi.

Menja.. jag orkar inte berätta mer nu.. är trött i mina fingrar av allt skrivande vafan :D Haha.
Måste bara påpeka att mina kusiner; Peter&Lucas klarade tydligen inte trycket igår..
Om man jämför med mig och mina tjejer.. Hahah, nej jag skoja bara :D

Men somsagt, hela dagen och kvällen igår var perfekt.
Vill inte ändra på något! :) Hihi.

Så inatt sov jag hos Caroline i vanlig ordning.. hihi.
Sen vaknade vi idag vid 12 tiden.. gick upp och åt frulle o så :D Hihi, mys!

Sedan vid halv 2 kom Mamma och hämtade mig..
Sen gick vi bara igenom allt fint jag fick igår.. och jag lärde känna min nya data :D
Som jag även sitter vid nu. baah! :D Så jääävla glad är jag, shit!

Vid 5 tiden körde iaf och jag familjen till Lomma och åt på resturang där, myspys :)
I looove you.

Sen ikväll har jag bara varit hemma.. degat i sängen tyyp.
Riktigt trött och riiktigt bakfull. Men vafan, man fyller bara 20 en gång :D

Dock fyller jag inte år förrens imorgon, men vi körde racet igår.. kan man väl säga :D Haha.

Vill bara tacka alla ännu en gång för allt fint och så som jag fick igår.
Jag blev otroligt glad för allt, det ska ni veta.
Och tjejer, somsagt.. jag älskar er allihop, ni är helt underbara. ♥

Nu ska jag iaf ner och spela lite kort med min familj :)
Kommer lite bilder här nedan från igår, har dock inga från kusinträffen än.
Men det kommer :) Var så säkra.

Ha en trevlig söndag mina vänner.

/ Lillanilla.             I happy, sooo happy....

  
 

Ni ser även outfit bilden inför gårdagen där.. sista bilden :) Hihi.

Kommentarer
Postat av: malin

hej syster vad bra att du blev glad min present var bara det lilla sen kommer helgen i götet :-) God middag shopping o liseberg älskar dig pusss

2008-07-14 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback