Tisdag.

tjenahejsan.

Idag har jag varit ledig, ooh!
Underbara dag :)

Vaknade vid 9 tiden.. skulle upp & träna, men icke!
Haha, kroppen orka inte.. :$

Så jag la mig och smsa lite med jennifer, sen däcka jag igen.. haha.
Skönt var det också.

Vid halv 4 gick jag och hämtade mina systerbarn på fritids.
Passa dom en stund, sen vidare till jobb #2. :)

Slutade halv 10 ikväll. :)

& nu sitter jag här vid datorn.. har precis pratat klart med jennifer i telefon. :)
hon är så jävla bra.. min bästa vän.. jag älskar dig! ♥

och mina andra tjejer är också guld värda!!
sandra,caroline, sofia, paula och johanna.. alltid bäst! ♥

imorgon, ska jag fixa och dona lite under dagen..
och sen imorgonkväll träffa dennis. ♥

Just nu, känns mitt liv så klockrent.. allt flyter på, vilket känns toppenbra!
jobb är det full rulle med, familjen betyder allt, vänner är guld.. & allt annat är bara bäst.

Just walk away.. Oh no, Don't look back,
'cause if my heart breaks
It's gonna hurt so bad,
You know I am strong-
But I can't take back before it's too late
Oh, just walk away.

- så jävla bra låt.. i just love it!

Menmen, nu ska jag återgå till msn.. harre gött!

/ Lillanilla.             snart julafton och nyårsafton.. iiih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback