GOD JUL.

Tjaa!

Idag är det Julafton och det innebär kärlek.

Julafton kopplar iallafall jag med kärlek, vilket jag ger till min familj för kvällen.
Dom är helt fantastiska allihopa och jag älskar er verkligen.

Igår, kom Dennis hit.. så mös vi och bytade julklappar och sådär.
Riktigt mysigt.. tack för julklapparna babe, jag blev jätteglad! ♥

& imorse, vaknade jag upp i Dennis famn och det var obeskrivligt.
Känslan jag hade inom mig var helt underbar.. Tack baby!

Dennis stack hem vid halv 11 tiden, då han skulle iväg och träffa sin mor. :)
Så då satte jag fart att städa och sådär.

Och nu, sitter jag här.. nygjord och allting och ser på Kalleanka!
Det är ju bara ett måste på julafton.. alltid varit, kommer alltid att va.
Oavsett ålder, så finns det en enda viktig sak på Julafton.. och det är Kalleanka! :)

Nu klockan 4 kommer resten av familjen hit och då ska vi väl äta och sådär i vanlig ordning.
Sen blir det bara mys med familj & släkt resten av kvällen & allt vad det innebär. :)

Men nu ska jag iallafall springa ner och hjälpa mamma med maten.

Hoppas ni får en helt fantastisk dag mina vänner, för det ska jag fortsätta ha.

/ Lillanilla.                  familj och vänner, jag älskar er.


Och såhär ser jag ut idag.. lite julig trots allt.. eller? :)

Kommentarer
Postat av: öhöh* sugardaddy

duu nått trilla nästa ut..:D

2008-12-29 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback