Same story, all over again.....

Hej!

ja, vart ska man ientligen börja?
finns det ientligen några ord som kan komma i närheten av allting?

Det var helt enkelt; Same story, all over again....
Usch, förra året var hemskt.. men denna gången var nog fan värre!
Hur det nu är möjligt (?)...

Iallafall, försöker ta det från början så gott jag kan..
Vid 7 tiden, igårmorse tog jag&patrik bussen in mot stan..

Sen vidare mot stadion.. samlig osv, sen började vi luffa iväg mot Dalarna.
Resan upp var innehöll mer eller mindre allt som den ska innehålla.. ;) hehe.....

& under tiden vi skulle stanna och käka.. blev det en hel del mobbing riktat mot mig..
såklaart! " det är ju så kul och jävlas med dig... :) "
- mjo, det har vi ju märkt.. ellerhur Robbe? ;)

Väl framme i Leksand var vi väl vid 6 tiden..
Och då utlöste sig helt plötsligt en snöbollskrig..
Ellerja, mullningskrig.. & ännu en gång var jag offret.. såklart! :P

ahlin kom från ett håll, robbe från ett annat och patrik från ett tredje..
usch, efter det så var jag iiinte så glad.. :P
men jag fick trots allt in en bra träff på patrik efteråt ;) höhö.

& angående själva matchen.. att ha elitserien i en liten ask i sin hand..
att inleda en match md 0-3 och sen tappa allt? hur fan går det ihop?
hur fan kan man bara ge upp lätt? är det ens möjligt?

Precis allt föll.. och på toppen av isberget så gick Rögle..
Dom äckliga, sviniga, fasansfulla svinen upp till elitserien..
Dom må ha hjärta för sin klubb, men i elitserien hör dom fan inte hemma!!

OOH! Kan fortfarande inte släppa tankarna angående allt.. det suger verligen.
Och allt man känner är verkligen tomhet.. ren och skär tomhet!

Efter matchen var det ungefär likadant som förra året..
Likadant som sist Leksand slog ut oss..

Folket grät och tårarna tog aldrig slut.. mer eller mindre.

Dock, är jag otroligt glad att du fanns där.. Tack.
Uppskattar verklige ärligheten.
But, I will be right here.. waiting.. :)

Resan hem till Malmö var nog den segaste någonsin..
Ett stop i timmen kändes det som.. undra fan inte om det stämmer?
Usch.. aja, skönt var det och sova en del av tiden iallafall.

Stannade i Borlänge för att käka innan hemfärden också..
Och bakom oss förföljde inte en, två, eller tre polisbilar utan fyra!
Haha, sinnesjukt alltså. Vad trodde dom vi skulle göra ientligen?! Suck...

Aja, väl hemma i Malmö var vi igen vid halv 9 imorse..
Sen hemma i min säng låg jag halv 10.. & skönt var det! Fyfan.

Sen sov jag ett tag, vaknade lite i 1.. sen ringde jag Caroline.
Levereande angående dom senaste 24 timmars händelserna, såklart. :D

Saknade dig på resan hjärtat.. du är den bästa & jag älskar dig. ♥

Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och vilat mig..
Mycket att ta igen kan man väl säga.. usch!

Lovade mig själv att varken läsa tidningen eller artiklar på internet..
Men fan, den äckliga och svettiga stoffe nihlstorp... han borde skjutas alltså!!

Nej, helst av allt skulle jag bara vilja somna..
Och sen vakna upp & insé att allt dehär bara var en mardröm.... suck!

Nu, ska jag iallafall gå ner och umgås med min familj.
Var ju planerad utgång.. men den hoppar jag, doktigt mycket idag! :P
Usch och tvi. Kör fullt ut imorgon istället.. Jenni&Nilla. ♥

/ Lillanilla.          empty room, varje ord har sin betydelse..

  
  
  


Kommentarer
Postat av: Lammet

Finns inga ord. Man e bara så ledsen. Fy fan..

2008-04-11 @ 19:41:34
Postat av: Ahlin

Vem döljer sig bakom "Lammet"?:P

2008-04-11 @ 20:33:06
Postat av: Pernilla

Lammet: Ja, helt klart. :/

Ahlin: Ta en vild gissning? ;)

Postat av: Nina

Hörre du snäckeläckan, vad är det för bilder du slänger upp egentligen ;)... och du bilden från uppvärmningen tycker jag är dålig, han finns bara med på hörnan ;)..(L)

2008-04-13 @ 11:01:17
URL: http://n1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback