Helg.

Tjoho :)

Nu är det lördag & äntligen helg! :)

Igår, Fredag så började dagen med att Edwin kom och hämtade mig..
Vid 1 tiden, sen körde vi till Nova och tog en fika :) Mums!

Sen gick vi en liten runda, försökte hitta en klänning till mig..
Till kommande sommarfest, dock utan jackpott! :(
& nej Edwin, jag är inte kräsen.. men vafan, palla blommigt osv? :S

Nej, får fortsätta leta :) Hihi.

Sen stack vi därifrån vid 5 tiden..
Sen hem, käkade osv.

& sen kom Sandra hit igårkväll, så mös vi osv.
Sen såg vi film :) hihi.
Jag älskar dig, min lilla gumma! ♥

& igår ringde även Herr P.. oh, underbart att höra din röst igen. :$
Lääängtar! :)

Sen idag, vaknade jag vid halv 12.. och såg att sooolen sken. :D
Så jag gick upp, och sen ut på gården och lira fotboll med min systerson.
Som är helt underbar, btw :) Han kommer bli en liten zlatan han alltså. ^^

Sen stack jag in mot stan, fixade lite :) hihi.
Och nu, ska jag snart bege mig till Caroline för myspyskväll!
Hon är vääärldens bästa vän, & jag älskar henne MEST! ♥

Och förresten, kommande helger är bokade.. fan vad underbaaart!! :D iih.

Men nuuu, kallar mamma att det är dags för mat.

Ha en underbar lördag mina vänner, för det ska jag ha! :)

/ Lillanilla.          nu e det inte långt kvar.... ;)

image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback