våren e här..

hej på er :D

Nu så e äntligen våran här.. så himla härlet asså! :D

Igår vakade jag upp brevid min älskling sedan åt vi frulle tillsammans med svärmor, hennes pojkvän och svärmors väninna..

& vid 1 tiden stack Robin och jobba.. och då nörda jag mig bara vid datorn hemma hos honom typ.. :p
sen vid hlv 3 tiden åkte jag hemåt.. var hemma vid hlv 4 ungefär sen tog jag det bara lugnt.

duschade och bytade om för att gå in och käka pastasallad med tess, carolin och bröderna skogsbäck även kända som mina äldre brödrar sen jag var 8 år. :p

kvällen bestod iallafall utav mobbing mobbing och mobbing.. men det e så de ska va' :D
och bröerna var ju inte sena med att mobbas med Robin heller när han kom till tess efter han slutat jobba. ^^
men det e bara skönt... att han blir accepterad utav alla så :D hihi.

vid 10 tiden orkade jag inte sitta och bli mobbad mer så jag och robin gick in och la oss i soffan och glodde på lite vänner.. riktigt nice! :) + att jag fick fotmassage utav min kära pojkvän med.. iih, laaav joo hunny! :D

& idag vaknade jag vid 7 tiden .. gick upp och bytade om sen åkte jag med mamma in till stan för jag skulle till tandläkarn.. gick väl bra där, förutom att dom är så jäkla korkade!! asså jag förstår mig inte på dem?! :S

Iallafall.... så träffade jag min blivande chef på bussen påväg hem och hon berättade att hon blivit " sjukskriven " förmodligen denna veckan också så jag ska inte börja jobba förrens nästa vecka.... :p drygt som fan, men jag får väl klara mig. :p

På fredag börjar Kvalserien... Mif - Leksand... ååhh, vi giiillar detta! :D
utgång efter matchen och de gillar vi ännu mer..... hihi! & nu jävlar ska vi röjja skiten ur kvalserien!!

börjar bli lagom trött på dig nu.. vem fan tror du att du e? .. helt ärligt?!
ta och landa nu förfan och sluta gå runt och leka en person du definitivt inte är!!

men nu ska jag iallafall ta och göra något vettigt.. gymmet känns lockande.. ajja, får se. poooss!

tess&jag.

Kommentarer
Postat av: Caroliiiiin

å pernilla ska röööja skten ur karaoken på lorens på fredag......helst en duett med.........hihihihi

Postat av: Nilla

om pernilla ens ska till lorens på fredag dvs. :p & om hon nu ska dit så ska det inte bli något sjungande fr hennes del iallafall och defenitivt inte med personen du syftade på.. usch&tvi!!

2007-03-05 @ 19:22:30
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Nilla

om pernilla ens ska till lorens på fredag dvs. :p & om hon nu ska dit så ska det inte bli något sjungande fr hennes del iallafall och defenitivt inte med personen du syftade på.. usch&tvi!!

2007-03-05 @ 19:22:49
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Caroliiin

hahah ameeeen kom igen nu.....ta en för laget :P
å klart som fan att du ska diiiiit

2007-03-05 @ 20:43:53
Postat av: Nilla

haha. En för alla, alla för en..... eller nått!
eller så kör gänget något tillsammans bara.. ;)

2007-03-05 @ 21:01:13
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Anonym

Du e rätt bra underbar ibland bejb..
Jag älskar dig, förlåt för jag intek unde omma idag.
Men jag ringer när jag har lunch! <3

2007-03-06 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback