nu är våren här..

tjenare :D

Igår så firade jag och robin 4 månader, och dagen kunde inte bli bättre! :)

Robin bjöd mig på plankstek och sedan bakade vi sockerkaka, mums!!

& sen igårkväll tillbringa vi kvällen med att spela kort med Svärmor och hennes pojkvän Agim. :)
Jättetrevligt, trots att Agim&Robin är extremt dåliga förlorare :p hihi.

Idag har de inte hänt allt för mycket.. vaknade vid halv 10, käkade frukost med Robin innan han stack till skolan och sen har jag bara varit här hemma hos honom hela dagen.. fram tills han kom hem halv 4 ieftermiddags :)

Resten av dagen och kvällen har vi bara tillbringat tillsammans.. sovit 1 timme och bara legat och degat framför tvn. :p skönt!!

& nu har vi precis ätit middag med svärmor och agim.. och nu ser vi på Anna Phil.. ^^
ska hoppa i sängen och mysa med robbebobbe <3 nu.. hihi.

ha en fortsatt trevlig kväll allihop. & jag älskar min familj. pusspuss!

lillanilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback