städningsdags..

tjena! :)

idag har jag jobbat hela dagen och nu håller jag på o städa mitt rum lite.. väntar på att mamma ska komma hem så hon kan hjälpa mig. höhö :p

Imorgon kommer caroline hit så ska vi fika och ha det mys.. saknar dig darling! :) <3

sen på kvällen ska jag ut och äta med robin. ska bli myysigt babe! <3

och förresten.. idag jobbade jag själv för första gången.. gick faktiskt bra, bättre än vad jag trodde! :)

jimmy. i¨ll hope you get lucky tonight.. grr! ;) hahaha, skjut mig.. ta nu det lugnt med dom små flickorna! ;)

annars händer det väl inget speciellt ikväll ska städa klart på mitt rum sen se någon film eller nått ikväll. :) nice.

men nu ska iaf jag fortsätta.. annars blir mamma inte alls glad på mig när hon kmr hem :p PUUSSS!

image104

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej nilla har bara en fråga till ligger hotell iskar långt från blomstergatan? Mvh sofie

2007-07-10 @ 22:40:15
Postat av: nilla

nej inte så värst.. tar 10 min o gå kanske :)

Postat av: glenn

hmm vad ovanligt att jag kommer bara med på halva foton :P:P

2007-07-11 @ 18:27:32
Postat av: nilla

haha ja visst är det. :p HEJ GUBBEN!

2007-07-11 @ 20:16:48
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback