sådääär.. nu är man hemma igen.

Hejsan! :D

Sådär, nu är man hemma ifrån Sunny Beach och någerlunda i form igen.. eller nått. :p

ja.. var ska man börja ientligen ?! :p 2 veckor i sunny beach tillsammans med robin o glenn.... helgalet!!
men så jääkla underbart också!

Vi åkte ju ner dit den 19 juni.. va väl där nere vid 9 tiden på kvällen.. efter vi packat upp o så gick ner till resturangen framför vårat hotell o käka.. det var gott! bulgariens vitlöksbröd... my god vad goda!! :D

men iallafall.. dagarna gick åt av sol,bad, en massa alkohol osv :D

på måndagmorgon.. den 25 juni får jag ett samtal av pappa i vanlig ordning.. han undrade vad vi gjorde o så..
och jag sa att vi strax skulle ner o käka frukost.. och sedan sa jag att vi skulle sjunga för honom eftersom han fyllde år.. men jag hann inte ens avsluta den meningen innan han säger " kom ner till receptionen...... "

och jag fatta noll... så jag, glenn o robin åker ner iallafall.. och där ser jag, mina föräldrar!!
mja... jag böla som en gris.. som ni kanske förstår. :p mammasjuk som jag är.. :p hehe.

Var en helt underbar överaskning att ha dem där nere en hel vecka.. firade pappas födelsedag med en underbar middag och sedan efterätt och fotbollsmatch.. :) otroligt skönt att ha dom där nere.. nämnde jag det? :p haha.

Semestern var klockren helt enkelt. Sol, bad, shopping, alkohol och extreeemt god mat! :) Otroligt.

& nu har jag fått besked av killarna att jag ska skriva ner dom meningarna vi sa mest där nere.. oh lord! :p

1. är du sur på mig? ( hahaha. den frågan fick man väl höra sådär..... VARJE DAG?! :p skjut mig. )
2. har du pms eller vafan är de frågan om ?!
3. är jag vit i huvudet?
4. håll truten helena... jag&maximilian försöker spela fotboll..... ( försöker prata som zlatan... :p )
5. kolla så brun jag blivit... JA PERNILLA, du är neger vi veeeeeeeeet!!
6. jag tänker inte sova med ljuset tänt idag och jag tänker INTE ha balkongdörren öppen inatt förstått ?!

sorry glenn.. kom inte på fler... men dessa duger väl? hihi.

en dag.. sitter vi nere på en resturang tillsammans med mamma och pappa nere vid strandpromenaden då svärmor ringer och berättar att jag&robin fått mickes gamla lägenhet!!!
Vilken jävla nyhet liksom?! först trodde vi inte på det.. men sen så var de verkligen sant!

Helt sjukt alltså! Sååååå, nu ska vi flytta också. Sinnesjukt alltså! jag ska flytta ifrån mamma... och jag som knappt klara mig en vecka utan henne? hur ska nu detta gå? äsch... jag klarar det! Eller? :p haha. my god!

och nu är det väl dags o berätta vad jag shoppa där nere... denna listan blir låååååååång! :p haha.

solbrillor, plånböker,väskor,örhänge,tröjor,munktröjor,vinterväst ( bra att börja i tid. + att priserna var löööjligt bra ) :D, klockor,skärp,underkläder och en jäääkla massa annat! :D hihi. MEN JAG ÄR HELNÖJD KAN JAG SÄGA! :D

Sen blev det ju mycket presenter till familjen också.. hoppas ni blev nöjda med allt! :)
gjorde så gott jag kunde iallafall. hihi! :)

vad kan jag mer berätta om sunny beach...... JUST DET, jag är numera känd som " Bulgariens Minigolf proffs "
Ellerhur Robin? ;) hahahaha, looooosah ^^

Dagen vi kom hem ifrån bulgairen hämtade svärmor oss på flygplatsen.. sedan åkte vi hem till oxie.
Så fick jag träffa mina systrar.. gud vad jag älskar er! & mina fina systerbarn... ni är de finaste som finns!
Rasmus, Moa och Linus!

Sedan bar de av till löddeköpinge.. snart mitt hem :D my god. iallafall, hem till robin o så :)
gratulerade agim som fyllde år. :D och sedan kom även my&micke så käkade vi middag o så.

Sedan förlovade svärmor och agim sig.. så himla fint! vart lite svårt att hålla tårarna inne... ellerhur Micke? :p haha.
då var ju inte så tuff.. och verkligen ingen " hulligan " direkt! :p men det är skönt o se, faktiskt :)

& seeeen.. Pussycat Dolls - wait a minute.. - SÅ HIMLA MYCKET SUNNY BEACH, my goooood! :D underbart!

och nu kommer lite bilder :D

         

orkar inte lägga in fler.. är typ över hundra bilder såja! :D haha.

men iallafall, detta var väl en liten bråkdel utav sunny beach.. lär väl nämna det nu i en månad framöver i bloggen.. så var beredda! :D hihi.

nu ska jag iallafall sova..  jobbade och hade besök av grabbarna igår.. mysigt :) & imorgon ska jag till ikea med robin, micke o my sen på kvällen ska jag&robin hem till caroline och jacob och käka middag.. ska bli mysigt! :)

ha det så bra allihopa :D take care ^^ puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur va maten där nere har hört det ska smaka tång och va äcklig?

2007-07-06 @ 00:58:50
Postat av: nilla

den var extremt god.

Postat av: Anonym

det beror på vad du äter. lägger man ut några kronor extra så får du sjukt god mat därnere :)

2007-07-08 @ 13:31:12
Postat av: sofie

ok tack ska åka ner om två veckor och många som komenterat maten så såg jag att nilla hade skrivit om bulgarien så tänke fråga henne vad hon tyckte :) nåt bra tips om någon resturang? Mvh sofie

2007-07-08 @ 17:12:28
Postat av: nilla

ehm.. beror på vart du ska bo? vilket hotel? På blomstergatan finns en jättebra resturang som heter Djonnys! Där åt vi flera gånger, extremt god mat, bra servitriser och jättebra priser :)Trevlig resa!

2007-07-09 @ 15:24:48
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Sofie

Ok jag ska bo på hotell iskar. Ok bra priser gillar vi :) Tack så mycket det kommer jag säkert ha :)

2007-07-09 @ 16:40:35
Postat av: nilla

ok, det är ett jättefint hotell. :) Ni måste sticka till baren Las Palmas som ligger precis brevid Hotel Fenix som ligger brevid Hotel Iskar :)

2007-07-09 @ 19:32:37
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: sofie

ok tack för tipset kul och kolla upp ställena sen :)

2007-07-09 @ 22:47:14
Postat av: glenn

hahaha njaa lisatn var väl lite kort kan jag tycka:P ajaa tack för två trevliga veckor med er båda i bulgarien
puss haaj

2007-07-11 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback