onsdag..

Tjo! :)

Idag har man jobbat som vanligt.. försov mig dock idag.. kom 45 minuter försent till jobb.. men fick betalt för en hel dag ändå. ^^ + att jag fick sluta en timme tidigare ^^ ibland leker livet alltså :D

Likadant igår.. fick gå redan kl 3.. slutar halv 5 ientligen :p fick även betalt för hela dagen där. ^^ uuunderbart!

Umgicks med robin igår.. myys! hyrde film o lite sånt.. :) tack älskling, för du e så underbar! <3

Nu har jag precis kommit hem.. varit i stan med mamma.. handlat lite saker till lägenheten.. handukar.. underlägg osv :D sjukt fina saker! sen handlade jag en jacka på h&m rean med.. övernice :D nu är jag dock pank typ.

inväntar min lööön.. ska bli sååå nice!

Ikväll ska jag bara ta de lugnt.. kolla på lite vänner tror jag. :) för vi älskar ju vänner-boxen!! :D hihi.

och sen börjar helsingborgsfestivalen nu i helgen.. blir förmodligen en runda dit på fredag med sandra! :) niice.
VILKEN DAG VA DE DANNY SKULLE DIT ?! någon som vet ?!

Grattis på 20:års dagen Krille.. nu är du stor pojke! :D PUSS!

nu ska jag bege mig iallafall. ha en bra onsdag :) pusspuss!

image127

Kommentarer
Postat av: Maria

Danny spelar på Rix-fm festival den 28 juli (lördag) Det börjar kl 20 och är på Stora scenen!..=)

2007-07-25 @ 20:07:24
Postat av: Pernilla

Tack för infon! :)

Postat av: TESS

vilken tur att du kan låna MIN vännerbox då närsom... men du kan ju glömma att den ska flytta till lödde!!
o btw, va handlar det om att ingen har komenterat den sjuuuuukt söte pojken på bilden härovan!! ;)

2007-07-25 @ 22:32:27
Postat av: Nina

Fyfan vad söt bild! :) Gadh Nilla & Max? :D

2007-07-26 @ 10:05:12
Postat av: malle

mosters påg helt underbar go

2007-07-26 @ 10:20:41
Postat av: Pernilla

Max? vafan snackar du om nina? det är min systerson Linus ? :P haha!

2007-07-26 @ 18:15:10
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: TESS

ehh Nina... hallåååå, vem är Max!!??
kan jag undra!! ;)

2007-07-26 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback