torsdag.

tjenare!

idag är det torsdag igen.. snart helg! :D

jobb idag.. ellerja, ikväll rättaresagt! :p har precis packat klart min väska och ska ta bussen till lödde om en timme ungefär.

jobb ikväll somsagt.. sen imorgon förmodligen en liten stund också. sedan stan med caroline. <3

& på kvällen blirre mys med älsk, caroline och jacob :) häärligt.

var på ikea igår med syrran också.. för vi älskar ju vårat ikea! :D & våra köttbullar. ^^ hehe.
öppnade mig lite också.. vet att jag kanske övereagerar ibland men de känns bara så konstigt imellanåt..
så himla mycket har förändrats.. Tack för du pratade med mig igår iallafall Tess! <3

nu ska jag hoppa in i duschen iallafall :) ha en bra dag och en underbar helg! pusspuss. - älskar robin mest!!

image152

snart börjar hockeyn..... det är verkligen något man ser fram emot!!

Kommentarer
Postat av: Carolin

ja...å denna säsongen får vi sjunga..."flickorna på mitten"......haha

Postat av: nilla

haha ohyes! :D längtar redan...

2007-08-30 @ 22:48:49
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback