iih.

tjenare. :)
Igår jobbade jag hela dagen.. 06.00 - 16.00 & ni kan tro att jag var hel slut när jag slutade.

Under dagen åkte jag&robin ( som gjorde mig sällskap under dagen ) till Jägerso med Oscar sen gick vi på Mc-donlas. Käkade och så, sen fick Oscar leka lite.. sötnos!!

& efter jag slutat vid 4 tiden, åkte jag&robin in till stan.. missade Löddebussen med 1 minut.. så vi åkte upp mot stan istället.

Tog bussen till lödde vid 5 tiden.. var i lödde vid 6 tiden.
Sen käkade vi middag med svärmor, agim, micke och my. treevligt! & extremt god mat! :D hihi.
 
Sedan efter vi käkat och låtit maten lugna sig i magen lite såg vi Prishan ( Prison Break ) haha. :p
sjukt spännande som vanligt dåja.

& förresten, grattis glennsan som fyllde år igår! :D

Idag vaknade jag vid halv 10.. då vart här ingen hemma hos familjen Andersson/Malmqvist. =/
Så jag har tillbringat hela dagen här hemma.. alldeles själv. :p hihi. Men det har vatt ok.
 
Robin kom hem vid 4 tiden .. sen umgicks vi och slappa framför tvn bara.

Har precis käkat middag, påskmat även idag.. men det e ju sååå gott! :) hihi.

Ikväll sker väl inte för mycket.. ser på hockey nu iallafall.
 För det e ju ingen Desperate Housewifes idag iheller.. så jäkla sorligt :( inte varit nu på 2 veckor.. iiiish.
 
Imorgon då.. firar 5 månader med Robin då. & då ska vi gå på bio och käka på resturang, ska bli sååå mysigt. hihi! :)

men nu ska jag fortsätta se klart på hockeyn.. 3-0 till modo just nu, vafan lhc! =/ ajja. pussss!

     

Kommentarer
Postat av: tina

grattis till 5 mån gumman

2007-04-11 @ 17:04:03
Postat av: Nilla

tack så mycket babe! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback