Mör efter gårdagen.

Heej!

Ja, jag ska lägga handen på hjärtat och erkänna att jag är lite mör efter gårdagen, haha!
Det började somsagt med att det blev lite middag hemma hos Caroline med henne och Micha!

Lite vin och så, sen var vi i farten!
Vi stack till Jenny vid 8 då folket redan var hos henne :)

Tillbringa kvällen där och hade faktiskt riktigt roligt! :D
Massa skratt sitter aldrig fel en lördag med tjejerna. ♥

Tog tåget hem med Jennifer & Strinnö.
Jag landa hemma i min säng runt halv två tiden, lagom sliten! :p

& idag sov jag till klockan tio typ.. haha!
Vaknade dessutom upp med en sjuk huvudvärk.. :( Men den försvann ganska snabbt.

Sen när jag käkat och gjort mig iordning stack jag in till stan med Mamma och mina systerbarn.
Blev dock inget handlande, enbart en glass... mums! ;)

& nu ikväll har jag varit på bio med Johanna ♥
Vi såg Bad Teacher, och den var riktigt rolig! :D Helt klart sevärd!

Men nu ska jag ta och prata lite med min man, som jag dessutom saknar jättemycket!! ♥

Hoppas ni har haft en fin helg mina vänner!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback