Söndagseftermiddag.

Hej allihopa!

Nu har även denna helgen gått förbi oss och nu är det söndagseftermiddag.

I fredags, började dagen med att jag vaknade vid 10 tiden..
Sen åt jag en god frukost osv.

Fick mig sedan ett ryck jag började möblera om i mitt rum.
& sjukt nöjd blev jag, mycket större plats vilket alltid är bra. :)

Sedan när jag var klar meddela även min pappa att vi ska lägga nytt golv till höst.
Så då lär det bli ännu finare, wiho! :D

Vid 6 tiden kom dennis hit och hämtade mig, sen körde vi vidare till burlöv center.
Gick lite rundor där inne, dennis shoppa, handla mat inför kvällen o sådant.

Sedan körde vi hem till dennis och började fixa med maten.
Som var den godaste på länge.. my godness :) Vilka kockar vi är tillsammans.. ;)

Efter maten var vi båda sjukt döda.. haha.
Så vi dega isönder ett bra tag, sen såg vi ngn fightclubfilm.. haha & lirade xbox.
Jag sög, ordentligt.. haha, var helt inne i det så dennis inte kunde prata med mig ens. :) lala.

& resten av kvällen blev det bara soffan som gällde, med en massa gott osv :) hihi.

I söndags, fick man gå upp vid 9 tiden.. fixade lite frulle och mys :)

& dagen tillbringades i johannas trädgård med massa vatten och kakor :D
Där låg vi och schtekte igenom hela dagen somsagt, riktigt härligt.

Det sjuka är att man blir så sjukt glad när det är så fint väder.. haha, låter knäppt..
Men det stämmer faktikt.. märker t.om skillnad på dennis ;) haha!

& vid halv 6 eller något, kom sandra till mig :) vi snackade lite skit och sånt.
Sen fick mamma&pappa gäster, så jag var social ett tag.

Åt sedan goood middag med dem, sen gick jag&sandra ut en runda. :)
Träffade Mona och sådär också.

Sen gick vi hem igen, såg filmer o sånt.. en jättemysig lördag med min sssandris

& idag, vaknade jag vid halv 9 tiden när dennis ringde och väckte mig.. tack :)
Snackade lite och sånt, sen körde mamma mig till samlingen.

Bytade om och peppade med tjejerna i laget.
sen tio minuter innan avspark ringer vi till laget vi skulle möta..
och då säger dem att det inte blir någon match. EH JAHA?

Så vi bestämde oss för att ändå träna lite, lira och sådär :) Skönt att springa lite trots allt.

Vid 12 tiden kom mamma och hämtade mig, sen körde vi hem.
Så tog jag mig en liten powernap och sådär, härligt.

& nu sitter jag här.. ska strax hoppa in i duschen och sedan ta och fixa mig.
Ska följa med tjejerna och checka killarnas hockeymatch och sådär.

Sen blirre middag och sådär hos dennis :) iih.

Imorgon då, ska till min optiker och kolla nya glasögon.. wiho! :D
Sen får vi se vad som mer händer, inget bestämt iallafall.

menmen, duschen var det ja! ha en gooosig söndag mina vänner, för det ska jag ha! :)

/ Lillanilla.                    so close but yet so far...


Gammal bild, men den får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback