Helg.

Heej!

Nu är det äntligen helg idag, wiho!

Igår började dagen med att jag tog de lugnt hela dagen typ.
Sen vid 4 tiden tog jag bussen in mot stan.

Sen kom Matti, Paula och Jimmy och hämtade mig.
Sen åkte vi vidare mot Heleneholms Slott där Paula skulle ha sin studentfest.

Blev en välidgt trevlig kväll med dom bästa! :)
God mat och god dricka.. ;) Sen vid 10 tiden bar det vidare mot Lillatorg.

Den vistelsen blev dock inte långvarig för mig där. ^^
Gick istället och mötte Sandra, sen satte vi oss och fika :)
Och pratade en massa. ♥ älskar dig hjärtat!

Vid 2 tiden låg jag typ däckad i min säng, iich!
Riktigt trött var jag då kan jag säga.

Grattis ännu en gång Paula hjärtat :)
Hoppas din dag blev som du hade hoppats på! ♥

& idag vaknade jag vid 10 tiden, åkte och fixa ett par saker :)
Sen har jag städat mitt rum resten av dagen, duuktig!

& nu har jag precis käkat klart. :)
Mums! Ska snart ta och hoppa in i duschen.

För snart börjar ju fotbollen! ^^
Sen kommer även Jennifer hit om en stund :)
Och sen blir det utflyttningsfest för Emelie idag, kommer säkert blir najs :)

Men, jag ska dock ta det lugnt eftersom vissa har en match imorgon att tänka på :P

menmen, nu kallar duschen!

Ha en trevlig lördag mina vänner.

/ Lillanilla.              om exakt 1 månad är jag 20 år vi denhär tiden.. :D

här kommer lite pic från gårdagen också..

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback