fredag & helg.

Hellu.

Idag är det fredag ochdet betyder helg. :D

Jobbade idag, 08.30 och skulle ientligen jobba till kl 2.. men icke!
klockan halv 11 skickar dom hem mig.. då behövdes jag tydligen inte mer, blev lite irriterad..
men är glad för de timmar jag fått denna veckan iaf :) Alltid nått!

Efter det stack jag hem.. skulle upp till stan och käka lunch med mamma, men jag orkade inte! :p
haft en jävla problem och sova de senaste nätterna såja, nu e man lagom trött.

Under eftermiddagen gjorde jag inte speciellt mycket, spikade upp lite saker på mitt rum :)
Handywomen, ni vet! ;) hahaha.

Sen kom mamms hem och då körde vi och handla :)
Efter det, kom Caroline hit. ♥

& det är henne jag har tillbringat min kväll tillsammans med!
finns inget bättre, hennes&mina dagar klår allt! Verkligen :)
Jag älskar dig mest stumpan!

Och nu sitter jag här.. Caroline åkte nyss him :)
Så jag ska nog strax hoppa i säng känns det som.. sen får vi se vad morgondan har att erbjuda.
Ska iaf sätta upp mina nya gardiner, hyller m.m på rummet!

Sen hoppas jag morgonkvällens planer blir som önskat?
Som jag&caroline kom på.. " Vill man att saker&ting ska ske, får man helt enkelt ta itu med dem själva! "
Så sant så! - vi är rätt bra smarta ibland du&jag gumman. :D hahah!

Nu ska jag iallafall hoppa i säng, somsagt! Ta hand om era nära och kära :)

/ Lillanilla.

image228
hahaha, två extremt onyktra flickor på bilden ovan.... suck! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback