Vetrinärbesök.

Tjenare!

Igårkväll kom somsagt Marlene hit, vi lagade lasange och mös! :)

När grabbarna kom hem från fotbollsmatchen så spelade vi lite UNO o så.

Sedan åkte Isaksens hemåt runt tolv tiden och kort därefter däcka vi. :p

& idag vaknade jag vid halv åtta, sen klockan nio kom Marlene hit och hämtade mig.
Vi åkte sedan till vetrinären då han skulle kolla Mollys ögon och Apollo skulle få vaccin.

Vi var ju här nere på Fredriktstads djurklinik för 1,5 vecka sen och bara några dagar efter fick jag veta från Camilla att en bekant till henne hade opererat sin hund där och strax efter operationen så hade vetrinären gett hunden överdos av morfin och hunden hade avlidit.
När vi fick veta detta tog det inte lång tid förrens vi avboka vår operation vi hade där.

Så idag var vi somsagt hos en annan klinik, byns bästa ska det vara. :)
Och där kände jag mig mycket mer trygg än vad jag gjorde på förra stället.

Så idag blev det beslutat att Molly ska opereras på torsdagmorgon, vilket jag tycker ska bli otroligt skönt då hon äntligen ska få slippa denna skiten hon har i ögonen.. mitt lilla hjärta! ♥ 

& sen måste jag bara få påpeka att idag har jag och min man även 23 månader. :)
Nästa månad har vi två år och då ska vi myyysa! ♥
Jag älskar dig allra mest baby, du är den finaste som finns!!

Bortsett från det har det inte hänt så mycket mer idag.. blir nog bara soffan ikväll tror jag.

Bernt är iväg på hockeymatch nu, så jag ska snart ta mig en dusch och göra en ansiktsmask.

Imorgon har vi blivit hembjuda till Isaksens på fredagsmys, wiho! :)
Vi måste ju se Idol där Marlenes kusin, Maria är med och tävlar!!

Men nu ska jag ta och göra vid lite mat här..

Ha en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback