Tuff dag.

Hei.

Idag har jag haft en pissejobbig dag rent ut sagt och mer behöver inte sägas.

Så ikväll ska jag bara ligga i soffan, trycka popcorn i huvet och dricka pepsimax!!!

En gullig grej hände mig dock för en liten stund sedan..

Jag låg här i soffan och bara läste en bok och då kommer Molly och lägger sig på min mage samtidigt som hon tar sin tass på min arm och kollar på mig sådär otroligt gulligt, ni vet...
med sina doggyeys... ♥ Och ja, jag smälte direkt!! Är det så konstigt liksom!? :p

Så nu ska jag ta och gosa med min vovve helt enkelt..

Vi lär antaglien inte höras mer idag, så det får bli imorgon.

Sar vi, hajhaj!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja jackan är verkligen skit snygg! jag ska ut på fredag så tar en bild då istället så man kan se den ordentligt ;)



går allt bra där hemma, med jobb och <3 ?

take care gumman!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback