Sverigebesök och hockey!

Hejsan.

Uppdateringen har blivit bortblåst dom två senaste dagarna, fråga mig inte varför! :p

& igår så var både jag och Bernt lediga så vi tog det lugnt hela förmiddagen.
Sen städa jag undan lite och så, och vid fem tiden kom Sverige på besök :)

Det till säga ett vännerpar till familjen, Ulf & Gunilla :)
Deras son, min barndomskompis har ju börjat lira för Stjernen så vi passade självklart på att se han spela match igårkväll också, och jäklar vilken tempo!! :) riktigt kul att se!

Som en överraskning till honom ( Hampus ) så kom även hans storbror Robin på besök :)
Det var jättekul att träffa allihop igen! :)
När man har växt upp o lekt tillsammans som små är det så kul att ses såhär några år efter! :)

Efter matchen gick vi ner och snackade lite med Hampus, sen körde vi hemåt.
Ulf & Gunilla skulle sova här, så det blev lite god dricka o så när vi kom hem också :)

& idag vaknade jag vid halv åtta, gick ut med Molly och sen väckte jag resten av gänget.

Det blev frukost och sådär och nu har precis Ulf & Gunilla åkt vidare.
Bernt gick precis till jobbet och nu sitter jag bara här.. :)

Jag ska alldeles strax bege mig till jobbet jag också, tänkte bara uppdatera först!

Sen ikväll ska min man iväg på pokerkväll med grabbarna så jag ska ha lite ensamtid.

Men nu måste jag skynda mig här, vi hörs av ikväll eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback