Ny blogg.

Tjenare!

Idag har jag startat upp en ny blogg på grund av många anledningar :)

Jag kommer fortfarande blogga här en stund till, men så småningom kommer jag nog mestadels blogga på den andra adressen som är;
pernillalundberg.blogg.no och jag förväntar mig att alla ni fina människor som följt mig här inne i snart 5 år (!) fortsätter följa mig där också.. hihi :)

Annars idag är planerna inte dom många, vart sugen på att dra ut men nu njaaaa...
Bernt ska iväg på lagfest så jag funderar bara på att slappa och kanske baka ikväll :)

Imorgon ska vi antagligen först till Christina&Jonas och äntligen få hälsa på lilla Theodor. :)

Och sen imorgonkväll kommer Isaksens hit på film och kos! :) Gleder meg!! ♥

Men nu ska jag iallafall ta och göra mig lite nudlar och starta en maskin tvätt.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback