Molly <3

Jag kom på att jag glömde skriva innan hur det gick för Molly på djursjukhuset igår...

Vi kom dit vid fyra tiden, sen fick vi gå in till en vetrinär och var där inne i max EN MINUT!
Och det som vetrinären gjorde var att konstatera att Molly hade något som heter Cherryeye, som vi dessutom hade hört talas om innan och denna lilla kontroll skulle då kosta oss 750 kroner!!!! Hur jävla sjukt är inte det!? Jag höll på att tappa hakan ordentligt.....

Hur som helst, vi fick utskrivna ögondroppar till henne fram tills nästa torsdag då hon ska operera båda ögonen för att få bort det hon nu har i ögonen... min lilla tös!
Men det är ju trots allt en bra sak att operationen nu blir av så hon slipper detta möget....

Jag kan ju meddela att jag kommer vara lagom nervös och orolig på torsdagförmiddag............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback