Har fått jobb!!

Hejhej.

När jag var i Skåne förra veckan hade Bernt hookat en jobb till mig här hemma.
Det är i en matbutik nere i det köpcentrat där han också jobbar! :)

Så idag var jag nere på en intervju och det gick skitbra eftersom jag börjar imorgon!! :D
Jag har alltid sagt att jag inte vill jobba i butik, men måste man så måste man.
Jag är iallafall väldigt glad just nu, det ska bli jätteskoj!

Nu till en orolig nyhet...
Igårkväll så tyckte både jag och Bernt att Mollys ena öga var lite skumt..
Det var liksom som om de ena ögat var igenstängt. :(
Så nu idag har hon liksom kisat hela dagen men trots det varit pigg som vanligt..

Men nu har vi iallafall fått oss en tid till en vetrinär i eftermiddag så då får vi förhoppningsvis svar på att det inte är något farligt och inget att oroa sig över... :/

Så håll nu alla tummar och tår för vår lilla Molly... ♥

  

Kommentarer
Postat av: jennifer

Grattis till jobbet snæckan, skønt det løst sig! :D

Postat av: Pernilla

Tack :D <3

2011-09-09 @ 08:15:57
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback