Fullproppad dag!

Tjingeling!

Igår åkte jag somsagt in till stan för att träffa Jennifer. :)
Vi tog en fika och bara en massa, lika trevligt som alltid.
Tiden går ju fort när man har roligtsägs det, och timmarna bara spriinger iväg när vi ses.. hehe!

Var hemma vid fem tiden, och då blev det lite maud och sådär med Mamma. :)

Sen fick jag en fruktansvärd huvudvärk ( tredje dagen irad ) så jag tog mig en powernap.

Vaknade upp 1,5 timme senare och mådde något bättre.

Resten av kvällen tog jag det bara lugnt, såg film och bara slappa.

Idag ska jag dock göra en massa.. hehe!
Jag ska alldeles strax åka in till banken, har varit 30 pers före mig dom dagarna jag varit där så jag får hoppas på att där är liiite mindre folk idag iallafall.. hehe!

Därefter ska jag ta tåget till Vinslöv ooch lämna Molly hos min syster.
Dom ska passa henne i helgen eftersom jag ska till Stockholm! :)

Sen ska jag him och packa, käka osv!

Men ni får ha en fin dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback