En ny vecka är kommen.

Hejsan.

Helgen som passerat har varit en riktig myshelg för våran del.

I fredags hade vi en supermysig kväll och Isaksens.
I lördags hade en shoppingdag och därefter flickvän&pojkvänmys hela kvällen. ♥
& igår, söndag så gick vi en låång promenad till Bernts bror.

Så denna helgen har varit jättebra.:)

Idag är det Måndag vilket innebär ny vecka och min vecka är typ full!

Idag har jag inga planer, tänkte bara tvätta och städa lite.
Åker ju ner till Vinslöv tidigt på lördagmorgon så måste packa lite också.

& imorgon ska jag följa med Marlene på äventyr.
Onsdag ska vi till Oslo & IKEA med Isaksens.
Torsdag ska Molly opereras.
Fredag packa färdigt och sen kommer Benny, min svåger hit.
Lördag så följer jag & Molly med Benny ner till Skåne och stannar i ca en vecka.

Såja, där var veckan borta.. haha, galet. :p
Kan hända att jag ska jobba något i veckan också, väntar svar från chefen.

Just det, hyresvärden ska komma hit idag också och sätta igång varmen..
Det är ju förfan svinkallt i lägenheten om kvällarna... brr!
Så nu när golvvärmen sätts igång igen blir jag lycklig :)

Ikväll har jag och min man dock ett problem..
Malmö Redhawks möter Rögle och den visas på tv.
Fredrikstad möter Sarpsborg och den visas också på tv..
Det är alltså TVÅ derby som vi båda viiiill se... hm... hoppas de går o lösa :p

Anyway, nu ska jag tömma diskmaskinen här och sedan ta mig en dusch.

Ha en fin dag hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback