Då var det en ny vecka.

Hejsan.

Då var en ny vecka kommen och denna dagen kunde fan inte varit värre!

Igårkväll började jag få frossa ( igen ) som jag bara hade för två veckor sen.. :(
Och imorse när jag vakna mådde jag bättre :)

Under dagen har det regnat heeela tiden, riktigt trist eftersom jag hade väldig lust till att ta mig en lång promenad i skogen med Molly... :(

Men iallafall, sen så kom Bernt hem från jobb vid fyra och sen fixade vi bara lite middag o så.

& ikväll när vi tyckte vädret blivit några bättre så bestämde vi oss för att dra hem till Bernts bror.
Och vi hinner bara komma ut ifrån lägenheten sen börjar det regna ännu mer..
MEN, vi gav oss inte, utan vi fortsatte att gå! :)

När vi väl kom fram till Lars-Jörgen & Bente var vi DYGNSURA!!
Fick kåna lite torra kläder och sen var vi människor igen :p hehe.

Fick även goosat med dere underbart söta dotter Nicoline idag!! ♥
Det är ju inte så konstigt man blir bebissjuk med så många vackra bebisar runt sig!! :)

Hur som helst, vi fick smakat på en underbar tårta som Bernts farmor lagat och sen slappa vi bara av framför tv och såg ett program som även Lars-Jörgen var med i.. tvkändis nu ju! ;) hehe.

& nu har vi precis kommit hem och då fick jag veta en tråkig nyhet... :(
Barndomshemmet till min morfar, mamma och min äldsta syster har tyvärr blivit sålt idag.
Det är verkligen jättetråkigt för min familj eftersom det betydde väääldigt mycket!! ♥

Så nu behöver jag lite kärlek känner jag, eftersom min hals börjar jävlas med mig igen.. :(
Så nu ska jag krypa ner i famnen hos Bernt och bara mysa innan de blir sängen.

Imorgon blir det jobb igen! :) Ska jobba från 10-17 och sen lär jag väl bara helt död, haha!

Men hoppas ni har haft en fin dag iallafall.

Och eftersom jag inte hann uppdatera igår så vill jag bara sända en tanke till alla inblandade i 11 september! Det är helt sjukt att tänka på att det gått 10 år sedan det hände!! Det känns som igår... :(

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback