Back in Malmöö!

Hejsan.

Ja helgen i Stockholm var underbar, jättemysig verkligen!

Lördagen spenderas i stan med mina föräldrar, syster och Novalee
Satt och höll i lilla prinsessan hela lunchen.. haha, kunde ju inte släppa henne!!

Och senare in på eftermiddagen blev det fika hos min syster, trevligt trevligt!

Därefter var hem till hotellet igen för att käka middag vilket satt sjuukt fint! :D

& på söndagen var det dags att bege sig hemåt igen..
Men det var som min pappa sa, man klarar en helg i stockholm, kanske en vecka men att bo där? NO!!
Vilken jävla traffik, vilka jävla människor.. haha, ja listan kan bli lååång!

På vägen hem från Stockholm sov jag mycket, eller försökte iallafall..
Men tankarna var på annat håll... ♥

Hur som helst, så vakna jag upp lagom till vi körde in mot Vinslöv.
Fick hämtat Molly hos min andra syster och gissa om hon blev glad?! Gissa om jag var glad!? :D

& resten av söndagen tillbringades bara hemma..

Har haft ett tufft dygn kan jag meddela men jag hoppas verkligen den hemska perioden är över..
Du är allt för mig Bernt, det är du verkligen! ♥

Idag då, så vaknade jag vid åtta tiden och gick ut med Molly.
Därefter käkade jag lite, duscha och fixa mig.

Stack in till stan vid halv ett och mötte upp mina fina tjajor; Johanna & Jennifer. ♥
Vi gick och fika, satt bara och prata massor och sen blev det lite shopping.
Dock inte för min del, duktigt! ;)

Sen nu ikväll har vi haft filmkväll hos Johanna, jättemys!
Vi såg en sjuk film, Frozen hette den.. asså se den, den var bra!!

Nu har Jennifer släppt av mig här hemma så nu sitter jag bara och tar det lugnt.

Jag ska snart ta mig en dusch och gå och lägga mig, är enormt trött :(

Imorgon vet ifan vad som händer, ska nog träffa tjejerna igen iallafall. ♥

Men detta var nog alles.. vi hörs imorgon hörreni!

Btw, bilder från helgen kommer när jag åker hem och kan lägga in dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback