Massa mys.

Tjenare!

Idag vaknade jag vid halv 8 tiden, har gjort de dom tre senaste dagarna? Weird..
Anyway, vid halv 9 kom Linnea hit och som jag har saknat henne.. mitt hjärta!

Idag har vi varit ute på lekplats, fikat och varit och handlat mat :) Hehe!
Fullproppad dag mer eller mindre, men det e skönt!

Nu har Linnea precis blivit hämtad och jag ligger just nu bara och chillar i soffan.
Ska snart äta ett knäckebröd känner jag, magen säger ifrån! :p

Sen ikväll blir det massa mys med min man! Vi har vårt fredagsmys idag istället eftersom han sticker iväg o jobbar tiidigt imorgon och sen direkt från jobb till Oslo med sina grabbar! :)

Så ikväll ska vi äta taccos, se film och bara mysa en massa! ♥

Har faktiskt ingenting annat rolig o skriva dessvärre.. menmen, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback