Kvällsuppdatering.

Heej!

Inatt så dök det upp en aning onykter pojkvän här.. haha!
Jag blev lagom chockad då jag antog att han skulle sova i Oslo med grabbarna, haha!
Men det var en väldigt fin överraskning dock.
Det finns inget bättre än att somna i hans famn! ♥

Somna dock inte förrens närmre halv fyra inatt och skulle gå upp åtta.
Do I need to say more!? Usch vad trött jag var.. hehe!

Hur som helst, sen kom Linnea vid halv nio som vanligt. :)
Vi åt lite frukost och sen gick vi ut på en promenad.

Vid halv fyra blev hon hämtad och då la jag mig på soffan en stund.

Skulle ha träffat tjejerna ikväll med jag har inte mått alls bra..
Febrig och smärtor i magen.. usch! :( menmen.

Jag ser bara fram emot nästa helg sjukt mycket!!
Har saknat mina tjejer massvis så det ska bli väldigt skönt o få dom upp hit igen! ♥

Imorgon ska jag och min man göra klart i vår garderob, helstädning.. vilket behövs! :p

Men nu ska jag iallafall gå in o lägga mig i sängen och glo på en film!

Vi hörs imorgon mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback