Helgen är kommen

Tjingeling!

Nu var helgen kommen, ellerja.. min helg börjar inte förrens halv 4 imorgon eftersom jag ska passa Linnea hela dagen imorgon också, men det e skönt! :)

Idag kom Linnea hit som vanligt vid halv 9, sen tog vi det ganska lugnt under förmiddagen.
Riktigt tråkigt väder ju! :( Men under eftermiddagen dök solen fram, wiho!
Så då passade vi på o gå ut en runda samt handlade lite mat. :)

Nu sitter jag här i soffan och bara tar de lugnt, Linnea blev hämtad för ca 1 timme sen.

Efter allt som hänt den senaste veckan har vi fått massvis med blommor av våra nära och kära.
Och idag kom Anne-Marte ( linneas mamma ) med åtta st rosor till mig!
Blev så sinnessjukt glad att tårarna kom.. tusen tack igen! ♥
Och tusen tack till alla andra vi också fått blommor av, kan stolt säga att alla lever fortf! :D

Annars då, just nu är min sambo i Oslo med sina grabbar och ska festa ikväll!
Så jag ska faktiskt passa ha lite egentid! Ska bli skönt! :)

Jag fick veta en sak iförrigår som gjorde mig riktigt upprörd..
Men jag ska förklara allt om det i nästa inlägg, belive you me!

Bjuder er på en gammal bild också, haha sweet little girl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback