What comes next?

Jag vet inte vad jag gör uppe såhär sent, så fråga inte. 

Jag har legat o vändt o vridit på mig nu i flera timmar men sömnen kommer aldrig.
Det känns som jag inte finner någon ro, varken till sömns eller till livet. 

Den senaste tiden har allt bara känts värdelöst.
Jag känner mig tom, jag har ingen vilja och inga krafter att göra någonting. 
Det finns mycket som döljer sig bakom ansiktet gott folk.

Ibland känns det som hjärnan spelar ett spel med mig och ibland känns allt bra. 

Varför sitter jag och skriver om detta kl 2 på natten när jag ska jobba imorgon? Fråga inte! 
Jag har inget svar på det, jag har inget svar på någonting nu förtiden.... 

Mitt liv har alltid varit enkelt, jag har blivit älskad och jag har älskat. Men nu då?
What comes next? Frågan är om jag ens vill veta? 

Som ni förstår mår jag inte speciellt bra en kväll som denna.
Och känner jag mig sjælv rätt kommer jag ångra detta inlägg imorrn men who the fuck cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback