Torsdag

Hejhopp. 

Idag har jag och Bernt städat hela dagen. :)
Lägenheten behöver ju inte se ut som kaos till helgen liksom, haha!

Nu är Bernt iallafall och jobbar och jag ligger här hemma i soffan. 
Latar mig mer eller mindre, höhö!

Igår hände det mig en läskig sak påväg hem från affären! :/
När jag kommer utanför affären sitter dvr en kille utanför. 
Och när jag går förbi honom reser han sig upp.
Jag trodde ju att han reste sig upp för att vara trevlig,
eftersom han satt i vägen för mig men nädå, han började följa efter mig. :/ 
Så jag började gå snabbare o snabbare tills jag kom till vår parkering. 
Då stanna han 2 meter ifrån o stod o kolla på mig medans jag låsades ta posten..
Därefter kollar jag upp o möter hans blick och sen springer jag mer eller mindre upp för trappan. 

När jag sedan kommer in i lägenheten kollar jag utanför fönstret o då ser jag han står o tittar upp mot lägenheterna.. 
Asså detta var verkligen sjukt hemskt.. :/ Jävla idioter det finns, helt allvar. 

Usch.. men jag ska försöka att inte tänka så mycket på det.

Nu ska jag iallafall göra mig klar för när Bernt kommer hem ska vi åka och handla :) 

Ha en fin kväll allihopa! 


Kommentarer
Postat av: Malin

syster det är torsdag idag igår var det onsdag ;)

2011-03-31 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback