Sorry för dålig uppdatering.

Hejhej Hallåååå!!

Sorry för badass uppdatering men jag har haft lite annat och göra. 

Helgen tillbringade jag med min älskling, älskar dagar med bara honom. ♥

I lördags såg vi att våren ser ut och komma fram! :D 
Det var äntligen plusgrader!! 6,5 för att vara exakt! Underbart verkligen! 

Så vi gick upp, duschade och gjorde oss iordning sen så tog vi en promenad. 

Promenade hem till Bernts farmor för lite fika, sen stannade vi där i några timmar. :)

Vid 5 tiden gick vi hemåt igen, handlade mat och sådär inför kvällen också. 

Till mat blev det en god grönsallad, kycklingbitar, potatisgratäng och hemmagjorda vitlöksbröd! 
Och allt blev SVINGOTT! :D 

Sedan tillbringa vi kvällen i soffan.. :) Vi såg Melodifestivalen och sedan såg vi Gröna Milen

Btw, i fredagskväll såg vi även Burlesque och den filmen var HÖGT över förväntan. 
Den var faktiskt riktigt bra och den råder jag er till och se! :) 

& igår ( söndag ) så vaknade vi strax efter 11, lagom söndagströtta.. hehe! 

Därefter åt vi lite frukost och sen började jag göra mig iordning. 

Som jag berättade förra veckan så fick jag servitrisjobbet på en resturang här i byn men de jobbet är dock bara som ett lite vid sidan jobb, som man kan ha under kvällar/helger/sommaren osv osv. 
Bra lön och under sommaren lär de bli riktigt bra med dricks och så, så jag är helt klart nöjd! :) 

Men så för någon vecka sen fick jag veta att en barndomsvän till Bernt behövde en dagmamma åt sin lilla dotter eftersom dottern inte fått någon dagisplats förrens tidigast till hösten. 

Så jag har pratat lite med den familjen och igår träffades vi för och lära känna varandra och så. 
Och de kunde inte gått bättre! :) 

Så nu ska jag börja passa henne 3-4 dagar i veckan samt en lördag i månaden! :) 
Det ska bli jättemysigt faktiskt! Så hon kommer hit redan på Onsdag och provar på och sedan börjar vi ordentligt nästa vecka! :) 

När jag var liten gick jag själv hos en dagmamma och jag stormtrivdes! :)
Så jag är väldigt förväntansfull att jag själv ska bli det nu.. ska bli spännande! :D 

Ni lär väl få läsa en massa mer om det så småningom när allt börjar och så :) 

Så man kan väl säga att denna helgen bara har susat förbi här.. hehe! 

& igår pratade jag även med Mamma och bestämde att hon och Pappa ska komma upp hit första helgen i April, dom har ju inte hunnit se den nya lägenheten och så än så det ska bli kul! :) 

Sedan pratade vi lite också om när vi ska till Ullared den 30 april, ska bli såå kul! :D 
Vi var där förra året i april också så nu behöver man lite nya saker! 

Lär nog handla en hel del till lägenheten, och sen en massa massa annat "bra och ha" saker :D 

menmen.. det var väl de hela för denna gången tror jag! :) Hoppas det duger ;) 

Uppdateringen ska bli bättre i veckan, det lovar jag men då vill jag se lite kommentarer också!! 

Nu ska jag dock hänga upp tvätten och slänga mig i duschen. 

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner. 





Kommentarer
Postat av: malin

Inget annat du ska skriva om ;) kram syster

2011-03-07 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback