Ny bloggdesign.

Hellu! 

Min fina vän Rebecca har ordnat en ny bloggdesign åt mig idag! 
Visst blev den fin?! Jag är iallafall supernöjd. :)
Tusen tack gumman, du ær bäst! 

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag. 
Var ledig igår och idag så det är härligt med lite ledighet :)

Ikväll händer det dock inte för mycket. 
Jag tänkte ha lite ensamtid før mig själv medans Bernt ska iväg på pokerkväll. 

Nu sitter jag här och kollat på Brothers and Sisters, en sjukt bra serie som jag fastnat för! :)

Menmen, nu ska jag iallafall avrunda här och ordna mig lite lunch. 

Hoppas ni får en fin kväll mina vänner, ta hand om era nära och kära! 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varsågod gumman :)

Postat av: Josefine löwendahl

Haha det var inte ett litet och kort arkiv du låg inne med hjärtat! :D <3

2011-03-26 @ 00:04:59
URL: http://josefinelowendahl.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Har man bloggat sen 2006 så bör man ha så långt arkiv! ;) <3

2011-03-26 @ 10:16:32
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback